Hej där bloggish!

Hej Jenna här! 

Har varit noll uppdatering från alla tjejer här, beror mest på att alla har  fullt upp och reser eller är upptagna osv. 

Men tänkte iallafall berätta lite om vad som hänt ensålänge på sommarlovet. Igentligen inte så mycket men jag har varit hos Arne, badat, varit med kompisar och Chillat. Jag har även lagt fram, packat, putsat och shoppat grejer till en grym grej som väntar... SKYRUP AW SPORTS CAMP! Typ det bästa lägret i världen och på söndag åker jag äntligen dit!! 

Och det bästa av allt är... 

... Att vi åker en dag tidigare ner till Skåne för att gå på Falsterbo horse show! Som är typ den bästa hästshowen på året! ;)

Så har packat för fullt och det är mycket som ska med eftersom jag efter lägret och vidare med familjen på semester ;) 

Asså tror denna helgen är den jag längtat mest över i hela mitt liv. Ska iallafall försöka uppdatera er så gott som möjligt under lägret i Skåne! 



Fina fina Cassius :* 

/Jenna 
Julia
2014-07-12 @ 11:58:11
URL: http://jullez.horseworld.se

Hej! Var gärna med i frågestunden och fråga om min bästis Nora!

Ps. Gulligt att du tog min this or that Jenna!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0