Blogglista

Hallå däär! Hittade en sån där rolig blogglista på Johannas grymma blogg, så nu tänkte jag göra den!

 

1. Nämn något som gjorde dig glad igår: Igår? Vadå kommer jag ihåg det eller, va tror du? Jag. Är. Glömsk. Men kanske att jag köpte & fick lite nya saker, haha?

 

2. Vad gjorde du kl 08 imorse: Tror jag kollade på Tv eller kanske höll på med telefonen? Eller kanske både och? Vem vet? Inte jag.

 

3. Vad gjorde du för 15 min sedan: Kollade bloggar & instagram. kul? - JAAAAAA

 

4. Det sista du sa högt: "-JA!"

 

5. Det senaste någon sa till dig: "- Kan vi åka?" haha.

 

6. Vad har du druckit idag: VATTTTTTEEN!

 

7. Vad var det senaste du åt: Tror det var en macka med ost på, nom nom!

 

8. Vad var det senaste du köpte: En tallrik. ((Jag vet, det är vanligt att köpa tallrik))

 

9. Vad är det för väder hos dig nu: Typ sol. (Ja, typ. Inte "sol" utan "typ sol")

 

10. Godaste glassmaken: Alla smaker som inte är äckliga, hallå?

 

11. Drömmer du mardrömmar: Ibland. En gång drömde jag att en gammal tant med rullator blev jagad av en björn, vet ej om det var en mardröm. Men ändå.

 

12. Favoritlåt just nu: En bra låt

.

13. Vad ser du om du tittar till höger: Fönster.

 

14. Vad gör dig glad just nu: Att det är sommarloov!

 

15. Vad ska du göra härnäst: Härnäst? HAHAHAHA. Men ska äta mat.

 

16. Höger eller vänsterhänt: Högerhänt.

 

17. Favoritgodis: Gott & blandat om man tar bort lakritsen. Så dom goda godisarna i Gott & blandat.

 

18. Kläder just nu: Jeans & T-shirt.

 

19. Sommarplaner: Tävla, bada, sola, chilla, åka till olika ställen som Öland, vara med kompisar & äta glassssss!

 

20. Hur många kuddar sover du med: En. 

 

21. Spelar du något instrument: Nejj, men har spelat pianooo.

 

22. Morgon eller nattmänniska: Morgon helt klart, vaknar alltid tidigt och då har man ju inte sovit bort hela dagen och man har hela dagen framför sig. Så bra. Man ska ju sova på natten, inte på dagen. Och på natten vill jag bah sova, så jag är en morgonmänniska.

 

Hörs!

//Maja




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0