Haul - Västerås

Var ju som sagt i Västerås idag & shoppade. Jag fick med mig lite saker hem och nu tänkte jag visa dom :) 

Vi var först inne på någon möbel affär och där ifrån fick jag med mig en kudde. 
Jag tycker den är hur fin som helst med ugglor på, den ska jag ha på min säng.
Den kostade runt 80 kronor. 

Sen var vi på Ikea & där köpte vi doftljus, jag köpte rosa såklart. Dom luktar helt underbart.
Tror båda kostade 40 kronor. 


På Lagerhaus så köpte jag en tallrik (haha). Men ska ha ljusen på den så nej, jag ska inte äta på den ;) 
Men en helt vanlig vit tallrik typ, haha.
Den kostade runt 30 kronor


Sen på Twilfit så köpte min mormor vita korta strumpor till mig, bra att ha juuu! 
Men var faktiskt i behov av strumpor, haha! 


Ha en underbar kväll!
//Maja




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0