Morgon & sol

Steg upp vid sju då klockan ringde och åt frukost (fläskpannkaka faktiskt, väldigt gott som frukost ;), gjorde iordning mig och fixade hos kaninerna. Snart ska jag ta bussen till en plats där jag sedan ska cykla till stallet ifrån. Andledningen till att jag åker ut så tidigt är för att jag har lektion med Arne idag, men det blir kul! ;) 

Igår hängde jag med några från klassen och vi hade det grymt. Vi gjorde pannkakor, en film & hoppade studsmatta. 

Efter stallet idag ska jag hem och sen bort till en kompis. Vi kommer vara ett gäng där med idag :) 

Hoppas ni har haft ett grymt sommarlov änsålänge! 



Vi cyklade även hela vägen ner fram & tillbaka till Ica bara för att köpa oreo kex (och eftersom vi bor på ett berg var det inte roligt vägen upp..) ;) 

/Jenna 








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0